minaminis

Alla inlägg under februari 2010

Av Lisa - 23 februari 2010 19:53

Varit på Gangstar-party ikväll, blev bara kläder till Stora. Liten behöver faktiskt inget men jag har svårt att låta bli ändå..... men idag lyckades jag!

Detta blev det till Stora! Hur cool kommer hon inte att bli i shortsen och t-shirten då?


      

Av Lisa - 20 februari 2010 13:41

Yes, jag lyckades klicka hem lite godingar från Sonja Rykiels kollektion för H&M.

Detta blev det till Liten

    


detta fick Stora


      


och detta blev det till mig


    


Såå snygga grejer!

Av Lisa - 19 februari 2010 12:05

Länge sen...igen. Det är väl bara att inse att det är så det är  när man jobbar. Men jag vill ändå ha kvar bloggen. Jag tycker om att skriva i den då och då, om inte annat för att kunna gå tillbaka och kolla vad vi gjorde du osv. Som en dagbok ju!

Övervåningen är i full gång. Sovrummet är tapetserat och nästa steg där inne är att lägga golv. Men först ska det beställas tapet till allrummet/lekrummet, och det är lättare sagt än gjort. Vill såklart att tapeten där ute ska passa ihop med tapeten i sovrummet.


        


Såhär ser tapeter ut i sovrummet, visst blev det fint?

Skulle det kunna funka med någon av dessa i det andra rummet?


          


Är det samma stil, eller blir det too much? Om vi inte hittar något annat som passar så funderar vi på att ta den randiga som vi har i sovrummet, och tapetsera med den på dom stora ytorna sen en enfärgard grön på långsidorna där det inte blir så mycket tapet. Men jag vet inte, är rädd att det blir för tamt!

Hmm, svåra beslut, kom gärna med tips och idéer.

Nu ska det lagas pannkakor till lunch till flickorna. Jag är hemma med dom idag för Liten var dålig inatt, idag är hon dock pigg som en lärka!

Ovido - Quiz & Flashcards