minaminis

Alla inlägg under april 2010

Av Lisa - 29 april 2010 11:38

Okej, tänkt om. Nu står det mellan dessa. Typ samma men den låga har 5 cm klack och den höga 7 cm. Hmm......



    

Av Lisa - 29 april 2010 10:55

Nu ska jag äntligen göra slag i saken och införskaffa mig ett par Swedish Hasbeens. Ska bara komma fram til vilka jag ska ha!

Vilka tycker ni?



    


(Bilder från Swedish Hasbeens)



Av Lisa - 29 april 2010 10:43

Hej alla!

 

Det var ett tag sedan jag var härinne och skrev. Måste säga att jag har saknat det även om tiden inte har funnits. Fullt upp med jobb och dagis och vardagen för övrigt. Idag är jag dock hemma och vabbar, något jag inte varit på ett bra tag, mannen har tagit alla sjukdagar hittills. Men idag kunde han inte och jag hade rätt lugnt på jobbet. Liten har feber och är förkyld. Har inte sovit något vidare inatt, det är hennes förkylningsastma som spökar. Hon hostar och hostar och hostar, tills hon klöks. Men nu verkar hon piggare, kan man vara annat om man sover till tio!! Jag och stora hade sovmorgon till klockan nio så jag är pigg idag!

 

Det har hänt en del sen sist. Bland annat på bebisfronten. Min allra bästa barndomskompis har fått en otroligt söt liten flicka, en liten Elin tittade ut. Och mannens syster fick en liten blond sötnos som ska heta Hanna. Barnen är glada över sin nya lilla kusin och vi längtar så tills vi kan åka och hälsa på. Dom bor i Stockholm så det måste planeras, men det får inte dröja för länge.

 

Känns som om det är mycket bebisar och magar för tillfället. Man kan inte annat än att bli sugen, men det kan jag inte säg till mannen, då blir han nervös ;)

Men man vet aldrig......

Ovido - Quiz & Flashcards