minaminis

Alla inlägg den 18 december 2008

Av Lisa - 18 december 2008 10:47

Nu är jag hemma igen efter lite egentid i staden, har varit och klippt mig och färgat håret. Så nu är jag blondin igen, nästan ialla fall. Har varit rödhårig ett tag nu men det var inte riktigt min grej så nu är det blont igen som gäller.

Mamma va här och passade minstingen, tog ledigt från jobbet för att jag skulle till frissan, snacka om att ställa upp. Mannen tog stora tjejen till dagis imorse, dem skulle ha pippi-fest där idag. En liten avslutningsfest för de tre tjejer som har börjat på stora avdelningen, min skrutta bland annat. Så nu ska jag snart upp och hämta hem henne.


Minisen ligger på ett täcke på golvet och sover. Tänkte hålla henne vaken tills vi kom hem så hon kunde sova ordentligt i sin säng men icke, hon somnade i min famn innan. Så nu får jag väcka henne när vi ska hämta stortjejen. Så frustrerande med dessa dagistider. Man hinner ingeting på 3 timmar.


Ikväll ska vi nog iväg och köpa julgran, mysigt. Har spanat in en som jag tycker ser fin ut, ialla fall från bilen, sen ser den kanske helt annorlunda ut "in real life". Har köpt nytt julgranspynt i år. Vitt ska det va, och silver. Tyckte det var dags att förnya sig lite. Men jag får nog in till staden igen och köpa mer. Köpte lite på åhléns i karlskrona men det räcker nog inte. Ska in och kika i den nya inredningsbutiken som har öppnat, tror att dem kan ha lite sånt där.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards