minaminis

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Lisa - 16 december 2009 09:31

  

(vi.sualize.us)


Godmorgon!


Vaknade idag med halsont och rinnande näsa...inte bra. Inte bra alls. Får under inga omständigheter vara sjuk på fredag. Har två mycket viktiga saker att närvara på då. Bland annat det årliga julmyset med dem gamla jobbarkompisarna i Karlskrona.


Nu känns det verkligen som om julen kryper nämre, och så många saker från listan är inte gjorda. Istället för att stryka punkter kommer jag på nya hela tiden. Inte bra det. Idag ska jag nog ta mig in till stan och köpa julklapp till fröknarna på Litens avdelning, det föll på mig i år. Så då kan jag ialla fall stryka det från listan sen.


Vad gäller julklappshandlingen ver jag inte riktigt när jag ska få till den. Har ingen lust att åka in i helgen och nästa vecka precis innan jul brukar det ju vara alldeles för mycket folk i affärerna. Då återstår ju bara denna veckan........


Okej, men då startar vi denna dagen!



Ovido - Quiz & Flashcards