minaminis

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Lisa - 11 juni 2009 10:17

Förresten igår målade jag igen.... nu är den klar invändigt med det vita, vara foder runt dörr och fönster kvar samt de rosa detaljerna. Och utvändigt ska den målas en gång till. Så nu närmar det sig.


Har nog till och med fått med mannen på mina ikea planer. Jag menar, till och med han fattade att flickorna måste ha såna här stolar till sin stuga.

Av Lisa - 11 juni 2009 10:02

Var inne på MQ:s rea igår. Hittade två underbart fina klänningarna, den ena en Rules by Mary klänning för halva priset, det ja. Men vad kom jag ut med? Nada! Varför? Hmm idag undrar jag. Måste nog in en runda idag med.


Men okej, helt ärligt. Rules by Mary satt som en smäck, utom på ett ställe där den veckade sig på ett sätt som den inte skulle göra. Och känner jag mig själv rätt så kommer jag störa mig på det big. Men för halva priset kanske man kunde fixa till det själv. Den andra klänningne var oxå supernice. 250 spänn för en riktigt härlig sommarklänning. Så igen, varför kom jag hem tomhänt? Nej, nu blir det till att ta sig in till staden idag istället och trängas med konvojer av skrikande studenter på lastbilsflak. Bra tänkt Lisa!

Ovido - Quiz & Flashcards