minaminis

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Lisa - 13 december 2010 20:46

    


(Foto: Iittala)

 

Jodå, staten slår på stort och ger oss finfina julklappar. Annat det än den där after eighten jag fick när jag jobbade på Försvaret. Valfri produkt från Supékort.se. Jag som älskar Maribowl väljer ju självklart någon av dessa. Grön eller blå fanns att välja mellan. Hade gärna tagit en röd eller rosa men man kan ju inte få allt här i världen. Hmm, undra vilken jag ska ta?

Av Lisa - 13 december 2010 20:08

  

(Foto: Ittala)

 

Äntligen kunde vi ha vårt kalas. Mitt och mannens. Fick bland annat dessa fina glas som jag från och med nu har börjat samla på. Har bara, hmm 6 röda och 8 vita kvar att köpa... men någonstans måste man ju börja. Sen var det lite presentkort från olika ställen, pengar och lite annat sånt skoj som jag fick. Jätteskoj kalas var det ialla fall och barnen hade lika roligt som vi vuxna. Stora, underbara kusinen H sov över. Sen stannade han här hela dagen efter, så mysigt att få ro om honom, bara honom. Passade honom jämt när han var liten, innan våra flickor kom. Så han är liksom som min egen också. Vi har alltid haft en speciell relation. Flickorna älskar honom med och pockade självklart på uppmärksamhet hela tiden. Men mannen vann och dem båda hamnade i soffan och spelade playstation. Dagen avslutades med adventsfika hos syster och familj när vi lämnade tillbaka kusinen.

Ovido - Quiz & Flashcards