minaminis

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Lisa - 16 december 2010 21:00

  

(Foto: string)

 

Jag älskar verkligen stringhyllor och skulle vilja ha fler. Har hittills bara en med tre hyllplan i vardagsrummet men drömmer om att fylla en hel vägg. Denna fina pockethyllan skulle jag vilja ha till flickornas sovrum. Jättefint med gult till deras tapeter och den skulle passa perfekt till CD-skivor och annat smått. Hade inte tjejerna blivit väldigt besvikna på tomten om de inte fått några leksaker så hade jag gärna gett dem denna i julklapp. Men det hade inte nog inte blivit så uppskattat.

Av Lisa - 16 december 2010 15:15

  


(Foto: vi.sualize)

 

När jag beställde min brudklänning på Atelje MB så beställde jag även en liknande sånhär fin hårprydnad, ett flor, eller vad det nu heter. Jag kände att jag ville piffa upp den rätt snälla, men åh så fina, klänningen med något. Provade en hel del slöjor men kände inte riktigt att det passade till klänningen. Det skymde snarare de fina effekterna bak på klänningen. Sen provade jag lite olika hårprydnader och fastnade för en med en blomma och sen flor, eller nät kanske man kan säga. Man kan själv välja hur man vill att den ska sitta. Om man vill att den ska ligga för ansiktet eller inte. I alla fall blev jag störtkär i det och det kommer verkligen att göra hela klänningen, pricken över i: et ni vet.

Av Lisa - 16 december 2010 12:15

   

(Foto: vi.sualize)

 

Så har man bockat av några punkter på att-göra-listan till jul. Vi har de senaste dagarna fixat färdigt julkortet och lämnat in det på framkallning. Handlat de sista julklapparna till Liten och en klapp till syster (1 kvar). Tomtarna står där de ska och igår ägnade vi kvällen åt att slå in alla klappar vi har, typ 100 stycken kändes det som.

 

Har 3 klappar kvar att köpa. Och sen några till mannen med. Vi har i och sig redan köpt datorn till varandra men vi bestämde ändå att vi skulle köpa några stycken till varandra. Det är ju så kul med klappar.

Ovido - Quiz & Flashcards