minaminis

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Lisa - 14 december 2010 21:15

  

(Foto: Tintinstyle)

 

Jag vill ha en snygg mysdress i julklapp. Jag är en väldigt bekväm människa som gärna springer omkring i myskläder hemma. Men självklart vill jag inte se ut hur som helst för det, det kan ju plinga på dörren. Har en velour-dress från Juicy couture som jag gillar, det negativa med den är att jackan är lite kort. Men byxorna är supersköna. Nu vill jag som sagt ha en ny men vet inte vad jag ska köpa för någon. Har kikat runt lite och fastnat för Odd Mollys. Den på bilden är jättefin, och otroligt snygg i blått. Kan dock tycka att de är aningens dyra (!) men så mycket som jag använder mysbyxor så är det i och för sig värt det.

Av Lisa - 14 december 2010 18:00

  

 

(Foto: ving)

 

I juni nästa år sitter jag och mannen här med en varsin drink och njuter av värmen, vattnet, maten och drickan. Ska bli underbart.

Ovido - Quiz & Flashcards