minaminis

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Lisa - 25 november 2009 12:41

  



Nu ska här sättas upp julstjärnor. Tyvärr får jag inte hänga upp denna fina stjärnan, Fling från Rum21. Det finns inte utrymme för en arbetslös stackare att lägga tusen kronor på en julstjärna, tyvärr. Men nästa år....... 

Jag tycker, by far, att det är den finaste stjärnan jag sett. Den hade gärna fått pryda både köksfönstret och kontorsfönstret. Hade varit riktigt nice.

 

Av Lisa - 25 november 2009 09:22

  


Nu har jag löst mitt problem. Har bestämt mig för att köra en light-version av adventskalender. (Lovar mig själv att göra en RIKTIG nästa jul, okej)

Jag ska köpa 4 paket var till dom som dom får öppna varje advent när vi tänder ljuset i adventljusstaken. Tror det kan bli bra. Har redan två bra grejer hemma som jag kan ge till Stora. En Petsson och Findus film som jag köpte av kusinens jultidningar och en Nicke Nyfiken bok som jag köpt från en bokklubb. Bara två saker kvar till henne och sen några grejer till Liten med. Så var det fixat.


Nu ska här skrivas räkningar, sen får vi se vad det blir över till julklappar!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards