minaminis

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Lisa - 16 november 2010 22:12

  


Snart dags för årets julkort. Så här såg 2009 års julkort ut. Tror det blir till att knåpa ihop något liknande i år.



Av Lisa - 16 november 2010 20:23

Då har man fyllt 30 år. Shiiitt, gammalt!! Vet att det inte är det men det känns så. Särskilt när det känns som om jag har åldrats 10 år denna hösten, istället för 1 år! Inget kul alls. Har aldrig behövt anstränga mig särskilt mycket innan, har kunnat träna när jag vill, för att jag tycker det är kul osv. Men nu känns det som om man kommer få kämpa lite mer. Och behöva lägga en aningens mer pengar på att se "respektabel" ut :) Ni vet, krämer hit och dit och sånt.....


Vad passar då inte bättre än en spa-vistelse? Fick det i present av min kära sambo. Så istället för fest rymde vi till Öland och tillbringade helgen på spa. Gudomligt härligt.



  

       




Av Lisa - 16 november 2010 20:15

     


    


Dessa små sötsaker har anlänt i ett paket från posten, vunna på Tradera. Tanken är att flickorna ska få dem i julklapp eller i advents-present. Dem ska läggas på ett ursött fat från koizol. Kommer nog vara en uppskattat present då det leks väldigt mycket med dockor och nallar för tillfället.

     

Ovido - Quiz & Flashcards