minaminis

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Lisa - 23 november 2010 20:40

  


(Jennie Hammar)

 

 

Den stora frågan för tillfället är vad man ska ta på sig på lördag. Något snyggt som passar på en (min) 30-årsfest och för utgång. Har ingenting i garderoben samtidigt som jag har köpstopp! Hur gör man då. Jag hade absolut kunnat tänka mig att ha detta på mig. Hade i och för sig lätt kunnat tänka mig att se ut som Jennie Hammar också. Helt klart en av de snyggaste kvinnorna jag vet. Följer hennes blogg här.

Av Lisa - 23 november 2010 12:00

Idag är mormor hemma med flickorna. Liten är fortfarande dålig, hade feber igår och Stora ville såklart vara hemma med mormor med. Snällt så att jag och mannen kan jobba lite. Har lunch nu och funderar på att ge mig ut på stan för att titta på en lampa som jag vill ha till vardagsrummet. Hade ju varit roligt att införskaffa den så att mannen kan sätta upp den till på lördag, då det är tjejfest. Har samlat ihop lite vänner som kommer på middag och fest, för att fira att man fyllt 30!

 

Nu tänker ni säkert på att jag har köpstopp? Tanken är i så fall att jag ska få den i present av mamma och pappa. Har nämligen önskat mig pengar. Tyckte mannen kunde få halva med men han ville hellre ha en löparklocka. Och inte mig emot, den kan ju faktiskt jag ha användning av med.

Av Lisa - 23 november 2010 07:00

  

(Lego)

 

Dags att börja fundera på julklappar. Vi är sugna på att köpa lego till stora. Hon har bara duplo och är lite för stor för det nu. Hon gillar att leka med lego men av någon anledning så ska hon inte önska sig det av tomten i år utan bara en massa barbie, dockor och prinsess-prylar. Men vi vill som sagt gärna att hon ska ha lite lego och tror att hon kommer bli glad över detta, en kombo.

Ovido - Quiz & Flashcards