minaminis

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Lisa - 19 november 2010 12:58

Vilken tur att jag har fyllt 30 år och ska ha kalas just precis när jag har köpstopp. För det är ju så tråkigt att inte shoppa, men eftersom jag (antagligen) får lite presenter imorn så stillar det mitt sug. Får jag sen presentkort eller pengar så får jag ju shoppa för det.

Lite av vad jag önskar mig:


      

(Foto: Iittala)

  • presentkort Inreda
  • presenkort Saras Hudvård
  • Marribowl
  • Iittala vinglas, rött och vitt vin
  • smycke från Baglady, Snö Of Sweden eller Pearls for girls
Av Lisa - 19 november 2010 11:17



  


(Foto: Recept.nu)

 

Imorgon är det dags för kalas för vår del, om Stora blir frisk vill säga. Både jag och mannen ska firas. Han fyller ju år i december så vi brukar alltid slå ihop. Och eftersom vi åkte iväg när jag fyllde år så blir det bara ett litet kalas, med föräldrar och syskon. Förutom mannens syster med familj som bor i Stockholm som inte kommer.

Men jag vet inte vad vi ska bjuda på!!! Har total idétorka. Kommer inte på något, och gör jag det så har vi antingen redan bjudit på det eller så är det alldeles för krångligt. Enkelt ska det vara, orkar inget annat för tillfället!

Tips någon?

Ovido - Quiz & Flashcards