minaminis

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Lisa - 19 april 2009 22:37

Jag gillar verkligen fredrik och filip i vanliga fall men deras senaste satsning "Söndagsparty" var fan ingen höjdare.


Men det säger jag godnatt, och går och lägger mig tillsammans med min man.

Av Lisa - 19 april 2009 19:17

Liten tog precis sina första steg, två små små steg, men ändå två steg!!!


Av Lisa - 19 april 2009 17:26

Mitt första projekt med dekorplast, ordet bedroom som jag har satt i just sovrummet :) Blev det snyggt? Sovrummet i sig är inget att hurra för, alldeles för vitt för min smak. Gillar vitt men inte så mycket i ett sovrum. Har både vita väggar och en hel rad med vita garderober, fräscht men mysighetsfaktor noll. Sovrummet prioriteras inte förräns liten har flyttat ut.


Nästa projekt med dekorplast är ett ord som ska in i Storas rum. Håller på som bäst med att klippa och fixa. Visar sen.

Ovido - Quiz & Flashcards