minaminis

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Lisa - 2 augusti 2009 08:50

Godmorgon!


I detta huset är jag den enda som är vaken, och har varit sen åtta. Så tyst det är. Jag var uppe tidigt och duschade för tanken med dagen är att vi ska till Barnens Gård. Vädret skulle vara fint idag så vi ville passa på. Men inte vet jag om vädret är så fint. Soligt är det ialla fall inte. Så därför avvaktar jag. Suger in lugnet lite innan jag väcker familjen.


Nu är det semester för vår familj. Mannen började sin semester i fredags och är ledig tre härlig veckor nu. Sen börjar allvaret för oss alla. Med jobb och dagis, och för mig? Ingen aning än. Helst skola, men det får vi se.


I fredags var vi och kollade på Pippi Långstrump i Brunnsparken. Mysig liten sommarteater som passade perfekt för Stora, Ja Liten gillade med den men hon hade lite svårare att sitta still. Sen gick vi en runda i parken, åh va den är fin. Tänk om man hade haft en sån fin park här. Tänk att bara ta picknik- korgen och sätta sig där och mysa, barnen kan springa runt och man kan bara njuta av utsikten.


Nej, nu ska jag väcka familjen. Börjar bli riktigt hungrig.

Ovido - Quiz & Flashcards