minaminis

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Lisa - 10 augusti 2009 21:03

Denna lilla sötnosen är snart i vår ägo. Vi var i Bastasjö idag och tingade den. Gissa om flickorna var eld och lågor. Stora var spickfärdig av förväntningar i bilen bort och Liten blev helt tokig när hon fick se alla små kattungar. Gallskrek när vi skulle hem.


Det var en hane vi var ute efter och de hade fyra stycken kvar. En svart, en svart med vit nos och vita tassar (supercool) och två gråa och vita. Stora fick välja, det är ju hon och lillasyster som ska få katten. Så det blev denna fina. Jag och mannen hade nog valt den svarta med vit nos och vita tassar, den var riktigt tuff men som sagt, flickan fick välja och denna var riktigt riktigt söt med. Jag tyckte vi kunde tingat båda de gråa men mannen höll inte med. Så jag fick nöja mig.


Nu håller vi på att fila på namn så smått. Har några alternativ. Stora har två förslag men hon kan inte riktigt bestämma sig för vilket.


Nu ska jag snart ta ut muffinens ur ugnen. Jag hade en massa vinbär så jag tänkte testa att ha dem i muffinsen. Kanske kan vara gott?


Om två veckor ska vi hämta den.

Ovido - Quiz & Flashcards