minaminis

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Lisa - 16 augusti 2009 18:22

En och en halv vecka sedan jag var ute och sprang. Har varit förkyld och varit så tung i huvudet så att jag inte har orkat. Men idag tänkte jag...... fast nu sitter jag här och dricker kaffe, riktigt mätt i magen. Får nog vänta ett tag ialla fall.


Idag har vi haft familjen Elleholm här. Barnen har lekt, leker fortfarande. Och pappan i familjen hjälper mannen i denna familjen med att sätta foder runt ytterdörren. Entrén har varit klar sen i mars, bara fodret som fattats. men nu ska det alltså bli klart. Så killarna har jobbat, barnen lekt och vi mammor har pratat. En riktigt heldag. Mamman och lilla bebisen i familjen har åkt så när barnen leker passar jag på att sitta lite här.


Men som sagt, undra om det blir någon löpning idag. Kanske ska ge mig ut imorn bitti istället. Mannen har ju semester i en vecka till så man får ju passa på.

Ovido - Quiz & Flashcards