minaminis

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Lisa - 14 augusti 2009 09:58

Just nu sitter stora och sjunger fin sång för lillasyster.


"Jag e så glad för min lillasyster, innan hade jag ingen men då låg hon i magen. Innan var vi storasystrar också inne i magen, så va vi det så va vi det.......Så fick dom ligga i magen som vi"


Helt begripligt va?


Älskade unge!

Av Lisa - 14 augusti 2009 09:54

Är så sugen på att uppdatera min garderob. Rensa ut allt, och då menar jag verkligen ALLT som inte används. Och sen tänka till och köpa nytt. Basgrejer som håller i längden, som jeans, koftor, tights, rätta skorna, underkläder med mera och sen komplettera med allt det snygga som kommer in i butikerna nu.


Men först och främst är jag sugen på ett par snygga jeans. Och jag som aldrig blev färdig till att köpa några slitna jeans i våras vill ha ett par nu. Dessa gillar jag men vet inte om jag ska ha ljusa eller mörka. Kanske mörka blir bäst nu till hösten.

Ovido - Quiz & Flashcards