minaminis

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Lisa - 20 oktober 2009 22:36

           


(Namnsmycken)


Något av dessa fina namnsmycken hade jag blivit glad över att få i födelsedagspresent.Vet att många har dessa nu för tiden men det känns ändå härligt att kunna ha sina fina barns namn så närma hjärtat varje dag. Som för att visa alla att man är en stolt mor. Stolt över att ha så helt underbara barn.

Ellie och Della - jag älskar er så!


Visst en tatuering med något som står för barnen hade inte varit fel. Men så länge.......

Av Lisa - 20 oktober 2009 09:30

                                              


Äntligen har jag fått tummen ur och lagt ut lite kläder på Tradera. Har tänkt göra det enda sen jag rensade garderoben men tiden har inte funnits. Men igår fick jag sånt IKEA-sug å insåg att det bästa i dessa tider (julklappstider snart samt arbetslöshetstider) är att snabbt få in lite pengar om jag ska få till ett IKEA besök. Så sagt och gjort, lite ytterkläder lades ut ialla fall. Mer kommer, men nu när jag skulle fotografera resten så strejkade min kamera. Så den får vila lite sen kör vi nya tag.


Idag måste jag skriva på en jobbansökan som ska vara inne i veckan. Har filat på den ett tag men jag får inte riktigt till den. Blir inte nöjd, det är något som saknas men jag hittar inte inspirationen till att komma vidare. Men idag får jag sätta mig och titta på den, kanske släpper det.

Ovido - Quiz & Flashcards