minaminis

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Lisa - 22 oktober 2009 10:16

  


Godmorgon torsdag!


Idag är nog den mörkaste dagen denna hösten. Tungt att stiga upp, men här hemma hade vi det lyxigt då vi var hemma hela familjen. Mannen skulle nämligen lämna flickorna på dagis idag, så vi kunde hjälpas åt med morgonbestyren. Och det är ju skönt. Själv hade jag tid hos läkaren redan klockan halv nio. Nu sitter jag med en kopp te och en knäckemacka och väntar på att jag snart ska rusa vidare. Idag har jag utvecklingssamtal med personalen på Litens avdelning, så jag ska vara där halv elva. Efter det är det dags för mammaträff i Asarum. Vi fyra mammor som träffas varannan vecka. Så då blir det lunch, prat och lek där.


När klockan sen blir fyra ska jag träffa mamma i stan, samtidigt som jag byter bilen med sambon och överlämnar barnen till honom. Jag och mamma ska nämligen kolla på vinterjacka till mig. Fyller ju som sagt år snart och jag tänkte att mamma och pappa kunde ge mig en jacka i present. Självklart måste vi smyga in på Kappahl med och kolla in deras vintage-kollektion. Tycker den verkar helt underbar. För vem hade inte velat krypa ner i sängen med denna snyggingen?


Efter detta dimper jag nog ner i soffan och myser.

Ovido - Quiz & Flashcards