minaminis

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Lisa - 8 maj 2009 10:29

En sådan här till mamma (mamma mig alltså) på mors dag kanske? För att visa uppskattning. Jag vill sååå gärna ha en Moccamaster. Förutom att det är supersnygga brygger de sjukt gott kaffe. Trodde inte på när folk sa det till mig innan, tänkte att det spelar väl ingen roll vilken bryggare kaffet är bryggt på, men jodå. Kaffet blir riktigt gott i en sådan här.


Som ni märker är jag inte så sugen på att städa.

Av Lisa - 8 maj 2009 10:24

Usch, idag ska jag dammsuga. Har lovat mannen det. Han tyckte nämligen att vi skulle ta en städning igårkväll, det var det som låg på planeringen eller skulle han ut och sätta lite mur. Jag som tycker det är roligare när det händer lite ute, sa att städa det kan ju jag göra imorgon, vi har ändå inget annat planerat. Så nu sitter jag här min dumma nöt.


Får nog ta tag i den där städningen så att vi kan göra något roligare sen.

Av Lisa - 8 maj 2009 10:21

Dessa två grejer vill jag ha när det är dags för nästa kalas här i huset. Liten fyller ett år i slutet på mars. Och vad hade varit läckrare? Har funderat fram och tillbaka på färg på steltonkannan men det lutar nog åt vit. Hållbart i längden ju. Det eller svart. Men svart kan ju lätt se lite dystert ut.


Karro, om du läser detta, så japp har fått inspiration till detta av dig :)

Av Lisa - 8 maj 2009 08:32

Lilla Della stod precis och dansade som en galning till Svennebanan. Rolig syn.

Ovido - Quiz & Flashcards