minaminis

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Lisa - 18 januari 2011 13:33


Det spelar ingen roll hur mycket jag tänker på er,

det spelar ingen roll hur många ljus jag tänder eller hur många tårar jag fäller. Det spelar ingen roll för vad jag än gör så hjälper det inte.

Det blir inte bättre, han kommer inte tillbaka vad jag än gör för er.

Men jag gör det ändå, jag tänker på er, lider med er,

tänder ljus för er och fäller tårar,

för det är det enda jag kan göra för er.

Av Lisa - 18 januari 2011 10:51

  



Idag är ingen rolig dag. Idag är en dag när man undrar vad livet går ut på och vem fan det är som bestämmer egentligen. Vilken är det som styr och ställer och som avgör vilka som får leva eller inte? Hur kan livet vara så grymt? Och hur ska en människa kunna klara av den sorgen? Idag är jag helt tömd på energi. Allt jag skulle gjort får vänta för idag kan jag bara tänka på dem som lider och lida med dem. Jag får ont i hjärtat och ångest över det, om jag känner såhär? Hur känner dem då? Hur klarar dem sig? Hur kan de vakna och gå upp, hur kan de stå och hur ska de orka? Jag fattar inte. Livet är bra jävla orättvist och än en gång blir man påmind om att man inte går säkert. Vad som helst kan hända, när som helst........

Ovido - Quiz & Flashcards