minaminis

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Lisa - 21 januari 2011 22:12

Så var det helg igen, veckorna rullar på och nu är det bara en vecka kvar tills jag börjar jobba. Häftigt, spännande men väldigt väldigt nervöst, såklart. Har liksom inte haft några tankar på att oroa mig denna veckan så nästa vecka måste jag oroa mig dubbelt, skämt å sido. Men jag fungerar lite så att min hjärna behöver älta runt lite olika scenarier och situationer för att jag inte ska vara så nervös när det väl gäller. Tror säkert att det kommer gå bra, och roligt kommer det bli med men såklart lite pirrigt.

 

Ska till jobbet nästa vecka och skriva på lite papper, och hälsa på lite folk. Annars ska jag mest träffa kompisar, luncha på stan, umgås med barnen och fixa och dona. Alltså försöka hinna med så mycket som möjligt.

 

Imorgon blir det gympa och handboll för tjejerna och på kvällen väntar mat och vin inne hos grannarna.

Av Lisa - 21 januari 2011 13:43

  


H&M har tydligen fått till ett samarbete med Swedish Hasbeens och kommer i vår att lansera 3 olika modeller i ett antal olika färger. Jag ser detta som en härlig anledning att se fram emot våren. Den 20 april kommer skorna att släppas, och jag antar att man får sitta beredd framför datorn då för skorna lär nog inte komma ut i en butik nära mig. Vet inte vilka av av ovanstående modeller som jag ska slå till på. Det tål att funderas på......




      


      

Som om detta inte är nog släpper Swedish Hasbeens snart sin vårkollektion för 2011. Några modeller finns redan att köpa, andra kommer snart. Jag hade kunnat tänka mig vilken som av dessa skor.


Ovido - Quiz & Flashcards