minaminis

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Lisa - 28 januari 2011 22:45

  


Halkade av en slump in på Kitchenblooms blogg och såg att hon säljer fina grafiska tryck. Gillar sådana här tavlor väldigt mycket och är sugen på att köpa en till flickornas övervåning. Kan tänka mig denna med päronen eller varför inte


    


en färgglad hage eller ett alfabet. Vilken som hade passat finfint till övervåningen. Hittills är det bara en tavla från Isaform som pryder väggarna däruppe.


  


Kitchenbloom har även fina tryck till vuxna. Denna som heter Farmors koppar hade varit fin i köket hos mig.


  

Av Lisa - 28 januari 2011 11:04

  


Dessa ska lätt inhandlas till flickorna i vår.

Ett måste, särskilt om Stora väljer denna klänningen från Blingo.


  


Kan det bli mycket bättre?

Av Lisa - 28 januari 2011 10:54

Så var det fredag igen. Skönt fastän man går hemma hela veckan. Extra skönt denna fredagen eftersom mitt allvar början nästa vecka, nämligen på tisdag.

Så det känns verkligen som fredag för mig med.

 

Idag är det lekdejt som gäller. Blir lekkompis för både stora och liten idag, och för mamma med.

 

I helgen blir det fullt upp med gympa för liten, barnkalas för stora. Blingo-party och besök av vänner. Hoppas att det kan bli lite tid till att fixa hemma med, är sugen på det nu. Men jag måste ju självklart ta det lite lugnt med och ladda batterierna till nästa vecka.

 

Hopaps ni får en härlig dag mina vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards