minaminis

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Lisa - 3 september 2009 12:05

Vilket höstmys vi har, bara vara inne och leka och mysa. Snart får vi besök av svärmor/farmor som kommer med fika till oss. Hon ville träffa sina flickor idag och mysa lite, dem åker nämligen till Grekland imorgon för 2 veckors ö-luffning.


Äntligen har vi bestämt oss (läs: jag) för färg på Kartell-lampan och idag hämtade jag hem den. Blev en vit. Tror den kommer bli jättefin i hallen/entrén. Hoppas bara att mannen blir nöjd med, han ville nämligen ha en i färg. Men jag var rädd att vi skulle tröttna på den då, och det ville jag inte riskera.


Igår var jag inne i staden med syster. Skulle hjälpa henne att köpa kläder till dopet. Men tror ni att jag kom hem tomhänt eller? Hittade en riktigt snygg skjorta till mig på Lindex, därifrån fick även två klänningar till Stora följa med hem. Ska bara behålla den ena dock. Tänkte se vilken som sitter finast på, hon ska ha den till dopet.


Sen var vi ju bara tvungna att gå inom Bus&Rackartyg, dem hade ju 20% på hela sitt sortiment. Men jag skulle bara titta...visst visst. Blev en klänning och ett par tights till Stora och en tröja och ett par byxor till Liten, allt från Villervalla.

Ovido - Quiz & Flashcards