minaminis

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Lisa - 14 september 2009 09:20

Godmorgon måndag!


Nu är hösten här på allvar och jag känner att det är dags att ta en titt i skogarderoben. Behöver nya stövlar, svarta. Vet inte riktigt vad jag är ute efter mer än att dem ska vara svarta. Är alltid supertråkig och bekväm för jag köper aldrig stövlar med hög klack. Vill ha ett par stövlar som funkar när jag hämtar barnen på dagis, som jag kan gå i ett tag utan att få ont i ryggen, som man kan ha till alla tillfällen. Men visst, ibland vill jag ha klack på, om det är party på gång eller så. Men först och främst ett par snygga, men sköna stövlar. Har ingen koll alls på vad modet säger om höstens stövlar men dessa tycker jag är snygga.


  



                                            (Brandos)


Igår var det dop för minsta kusinen. Jättefint dop verkligen. Jag som inte alls gillar kyrkor och sånt blev till och med lite rörd. Efter det var det fest hemma hos syster med familj. Stora och kusin M lekte superbra hela tiden. Man märker inte av dem längre, för så fort de träffas smiter dem iväg och leker och kommer bara fram när det är mat och fika. Riktigt roligt. Bästa kusinerna.


Nu är barnen på dagis och jag ska ta tag i garderoben igen.

Ovido - Quiz & Flashcards