minaminis

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Lisa - 16 september 2009 14:40

Just nu gör stora något som hon inte har gjort på ett coh ett halvt år.....sover middag! Tyckte det var tyst från hennes rum och när jag kikar in har hon dragit ner rullgardinen, satt på cd-sagan och ligger i sängen och sover!!! Hon brukar förvisso säga att hon ska vila, men då ligger hon ner i typ fem minuter sen ska hon leka igen. Men denna gången somnade hon visst. Hon kanske är på väg att bli sjuk för som sagt, detta är inte likt henne.


Idag har vi varit hos A-C med barn på föräldraträff, alltid lika kul att träffas och prata. Småttingarna leker och alla har storasyskon som är ungefär lika gamla, så dem leker med.


Nu ska jag passa på att skriva lite jobbansökningar när båda mina flickor sover.


Innan jag ens hade skrivit klart den meningen så tittade jag ut genom fönstret och såg Liten sitta upp i sin vagn.

Ovido - Quiz & Flashcards