minaminis

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Lisa - 10 september 2009 13:20

Jag har hunnit med en hel del idag, har rensat en och en halv garderob, av tre (mina då). Två stora kassar blev det som skänktes bort, 2 påsar som slängdes och resten som jag inte vill ha ska säljas på Tradera. Så var det tänkt.


Nu sover Liten och Stora leker så fint på sitt rum. Hon har blivit sååå duktig på det. För tillfället är hon helt besatt av "Snowbuddies" så det är mycket haij haij, adam, mudbud och alaska och så vidare som hörs från hennes rum, (ja, ni som sett filmen fattar nog) Men ialla fall, riktigt kul att hon leker så bra och har sån fantasi.


  


Så, nu tänkte jag faktiskt att jag skulle fortsätta min garderobsrensning. När Liten vaknar ska vi bege oss till biblioteket.

Av Lisa - 10 september 2009 09:22

Sökt jobb - check

Betalat förfallen faktura på tradera - check

Sån idiot är jag, hade en faktura på 28 kr att betala men glömde bort den och nu fick jag betala 78 kr istället.


Jaja, nu till garderoben.

Av Lisa - 10 september 2009 09:03

  



Sitter här med en kopp kaffe, barnen är på dagis och jag har kollat igenom dem dagliga bloggarna. Idag ska jag inte slösa bort min egentid på att sitta här utan jag ska få lite annat gjort.


Först ska jag slänga iväg en ansökan till ett jobb och sen ska jag tag i det stora rensa-garderoben-projektet. Kommer nog ta ett tag men det ska göras grundligt. Först ska jag ta min, sen barnens, sen vill mannen att jag ska göra hans med......hmmm...får se lite där. Men jag tror nog att jag är så snäll så jag gör det faktiskt.


Tror ni att det kommer se ut som ovan när jag är klar? I wish. Hade varit drömmen att ha en walk-in-closet.


Nej, som sagt, inte slösa bort min tid...Nu jobbsökan.



Ovido - Quiz & Flashcards