minaminis

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Lisa - 15 februari 2009 12:46

synd att man har barn som är genomförkylda och hängiga för solen lyser ute och snön gnistrar. sånt där underbart fint vinterväder som det kanske bara är två gånger om året. men men, vad gör man. barnens hälsa före allt.


idag sätts det klinkers här hemma i entrén, och ååååhhh så fint det blir. vi har valt en stor 30*60 platta, svart med rätt mycket struktur. blir jättefint mot den vita dörren och det vita på trappen. det är mannen och svärfar som lägger det.


för oss andra är det kalas dags, kusinen som har fyllt 7 år. skulle egentligen haft kalas förra helgen men då låg stackaren sjuk i influensan, så det fick bli idag. och därför kan inte mannen följa med, för detta var bokat sedan länge. hoppas mina flickor orkar.


just nu sover båda, så jag ska passa på att göra mig iordning.

Av Lisa - 15 februari 2009 12:36


jag går ner till årstaviken och sparkar höstlöv med min son

gud välsigne hans små fötter där dom går

Ovido - Quiz & Flashcards