minaminis

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Lisa - 27 februari 2009 18:35


den värmen man ska slås av när man låser upp sin dörr

Av Lisa - 27 februari 2009 18:33

Nyss hemkomna från donken, fick bli fredagsmaten idag. Lata, men skönt. körde direkt från simmet med tjejerna, trötta och hungriga. Liten nöjd med gröt och ballong och stora överlycklig över att få härja omkring lite samtidigt som man äter. skönt att släppa lite, inte tjata bara vara. åt ändå upp hela hamburgaren och då är mamma och pappa nöjda. sen var det femtioelva gånger upp i rutschkanan innan det blev hemfärd, men det tar man. är inte så ofta man är där.


mannen lämnade av oss hemma sen var det iväg igen för hans del. skulle kolla innebandy. nöjd och glad över att det var okej för oss. och det är klart, sånt gör jag så gärna. då kommer han ju hem med mer energi till oss. så jag och tjejerna har fredagsmys själva nu en stund. sen e det dags för sängen för liten och jag och stora myser vidare, tills pappa kommer hem igen.


imorn är det den stora städardagen här hemma. mor min kommer hit och hjälper mig med gardiner, jag är sämst på sånt, så det hjälper hon mig med. putsa fönster och lägga upp gardiner och sånt. jag står bredvid och försöker se duktig ut men det genomskådar hon. jag får stå för kaffet. va inne en runda i stan innan och skulle hitta lite nytt till vardagsrummet bland annat på hemtex, men blev besviken, hittade ingenting. får se vad det blir imorn.


turkost är med snyggt!

Ovido - Quiz & Flashcards