minaminis

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Lisa - 2 mars 2009 20:35

såhär skulle jag kunna tänka mig att se ut i håret. och vad gäller serena i gossip girl så skulle jag kunna anta hela hennes utseende, för jag tycker hon är såå snygg.


men om jag ska vara realistisk så är väl frissan nederst lite mer realistiskt.

Av Lisa - 2 mars 2009 11:57

när Liten somnade smög jag och stora till kylskåpet och tog fram choklad. några bitar till mig och några till snäckan. vår hemlis. snäckan glad, tyckte det var busigt med choklad på en måndag. men det är sånt man får göra när det regnar ute och är alldeles grått.


säger till henne att det är vår hemlis, ingen får veta. vet att detta är det första hon kommer berätta för pappa när han kommer hem från jobbet. vet att hon kommer skratta när jag säger att det var vår hemlis. skratta tills hon kiknar när pappa säger att man inte får äta godis på en måndag.


hon är rolig min unge. uppskattar det lilla.


nu ska jag dricka lite kaffe och njuta av det lilla med.

Av Lisa - 2 mars 2009 10:31

usch måndag...bläää. idag hade jag gett vad som helst för att vara här (se ovan) thailand, eller någon annanstans där det är varmt och skönt.

hade vi haft pengarna hade vi stuckit direkt...med två barn, inga problem. hade varit iväg minst en månad. åh så skönt. ska vi definitiv göra....nångång....snart.


idag är det inge kul, trött, kallt och segt. inget på schemat, skönt är väl det egentligen. får bli en sån där tvättar dag. och slappa dag.


imorn ska jag klippa mig, yippi. jag ser för j*vlig ut i håret. har hoppat över en klipptid så det är hög tid nu kan jag säg. hit med mitt blonda hår igen, japp, och så lite längd på det sen är jag redo för sommaren.


så sugen på att shoppa vårkläder är jag med. men det får jag vänta med tills nästa månad. denna månad är riktigt tråkig vad gäller pengar. hade bilen på service för typ en miljon kronor så det måste ju betalas. sen får det gå lite pengar till stora, hon fyller ju 3 år. får se vad det blir för spännande till henne. hon ska även få vårjacka denna månaden, risken är ju att det tar slut annars.


nu får jag styra stegen ner i tvättstugan, mina tjejer följer så gärna med som hjälpredor.

Ovido - Quiz & Flashcards