minaminis

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Lisa - 31 mars 2009 22:14

idag har det varit fullt upp med besök här. först kom skruttans bästa kompis med mamma och lillebror. då bjöds det på lunch, barnen lekte, både de stora och små, och vi satt och pratade. härligt härligt.


sen kom mamma nu ikväll, hon ville hjälpa mig lite med barnen när mannen inte är hemma. och det tackar man ju aldrig nej till. vi gick en runda först, tjejen ville visa mormor att hon kan cykla. och så härligt det var ute, nu är våren här. varmt utan att solen behöver vara framme. vi ville knappt gå in. men kvällsmat var ju nödvändigt. mamma stannade här tills båda flickorna sov.


nu är det snart dags för sängen för min del. har nog ingen rolig natt framför mig. Liten har blivit förkyld igen och med förkylningen kom även hostan. så det sovs väldigt oroligt på natten. inte särskilt skoj.


oj vad jag saknar mannen. så fort han kommer hem ska vi boka vår hotell weekend. har fixat med barnvakt så nu är det bara att tuta och köra. ska bli så härligt att få komma iväg, bara han och jag.....mys.

Ovido - Quiz & Flashcards