minaminis

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Lisa - 13 mars 2009 14:44

Liten är jättedålig. feber, snorig och en grym hosta. så det blir inget sim för henne, synd eftersom det är sista gången idag.


nu väntar vi på att mannen ska komma hem, han ska vara hemma med liten medans jag och stora ska iväg och simma. efter det blir det handling och sen är det dags för helg. å så jag välkomnar helgen, synd bara att det blivit sjukstuga här igen, jag vet ju roligare saker man kan göra på helgerna är att torka snor och ta tempen. men men, vi får va hemma och mysa.  hoppas bara liten inte blir ännu sämre. usch jag tycker hon känns varmare nu och ändå har hon fått alvedon. måste vara tänderna med som spökar, hon är ju snart tio månader men har inte fått en enda. det borde vara dags. hostan kan tyvärr inte beskylla tänderna för.


nu är det dags att simma.

Av Lisa - 13 mars 2009 09:22


idag skulle jag vilja att det var väldigt varmt ute,

detta hade då blivit dagens outfit.


alla grejerna kommer från H&M

Ovido - Quiz & Flashcards