minaminis

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Lisa - 3 mars 2009 14:19

nu är jag snygg i håret...eller snyggare ialla fall. inte riktigt så ljus som jag vill vara men hon kunde inte blondera det mer utan att förstöra det. får ta lite i taget, det var inte länge sen jag var mörk ju.

hade gärna lagt upp en bild men jag e kass på att ta kort på mig själv.

men åhh vad jag älskar att va hos frissan, bara sitta och koppla av, dricka té och läsa skvaller.....det är egentid det.


hade tänkt fixa lite saker när jag ändå var inne i stan själv men det blev inte som jag tänkt mig. hade tänkt köpa lite kuddar, några dukar och en pläd på hemtex men de hade inget som jag vill ha, fick bli några ljus. sen var jag inom en annan butik för att köpa 3 kivilyktor i äppelgrönt, men de hade inte kommit in än. trodde de skulle få in dom i slutet på veckan, kan ju alltid hoppas på det för jag hade velat ha dem till kalaset. ska ha dem på min tavellist i entrén. det och min siffra....mannen har fått i uppdrag att efter min mall såga ut en 9:a på en träskiva, sen ska jag måla den vit. nio för att det är numret på vårt hus....så smart är jag.

Ovido - Quiz & Flashcards