minaminis

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Lisa - 10 januari 2009 14:56

nu är min lilla snäcka hemma igen, som jag saknat henne. Men tror ni att hon hade saknat mig eller blev glad när jag kom, nejdå. Hon blev helt förtvivlad när jag kom för hon ville leka mer. Och det var ju skönt på sätt och vis för då vet man ju att hon haft skoj. Men efter lite övertalning och löfte om att köpa lördagsgodis följe hon glatt med.

Nu pusslas det för fullt här hemma, och jag passar på att mysa och leka med henne extra mycket nu när lilltjejen sover.


Ikväll ska jag på fest, och det var inte igår. En kompis som har fyllt år ska ha fest, så det ska bli skoj. Blir kanske t.o.m utgång med. Så nu ska det bara väljas kläder med, och det är inte det lättaste. Funderar på att ha min snygga svarta kjol med hög midja från MQ men har inget att ha till. Hmm...lite sent påtänkt kanske. Jaja, jag får rota i garderoben.

Ovido - Quiz & Flashcards