minaminis

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Lisa - 26 januari 2009 16:17

hemma igen efter en riktigt bra dag på stan med grannen. lite shopping, lite mat, lite kaffe och mycket prat. Kanonlyckat. Blev också lite snyggt som fick följa med hem i påsen.

Köpte en tunnika, en scarfs och en lång skjorta. Snygga grejer.


Letade även efter en klänning till lilltjejen som hon ska ha när hon ska forograferas på måndag, men jag hittade ingen fin. Hon ska ha två ombyten är tanken, det ena är tights och tröja från pop i rött, och det andra ska alltså vara en klänning. Va inne på Bus & Rackartyg (favoritaffären i khamn) men där hade de bara fått in vårnyheter från Molo, och det fanns ingen klänning bland det. Får leta vidare.


Låg ett paket i brevlådan när jag kom hem, en liten leverans från Mandel, nya favoritbutiken på nätet. Chinos, denna gången i rätt storlek och ett par apsnygga stentvättade leggings/jeans. Å, dom var såå snygga och satt helt perfekt. Så, nu ska jag ta det väldigt försiktigt med shoppandet för resten av denna månaden. (yeah right)


Mina småttingar sover..... och klockan är halv fem. Hur bra är det....inte alls bra. Men skönt är det. Får nog ta och väcka dom nu, ialla fall storskrutten, blir inte lätt.


Hoppas ni har varit inne och lyssnat på Hanna Hedlunds låt, och blivit berörda.

Jag kan väl få höra vad ni tyckte?

Av Lisa - 26 januari 2009 09:40

idag blir det shopping i stan med grannen och hennes lilla pojke. min skrutta får med följa med, den lilla, den stora skruttan blir hämtad på dagis av farmor. en win win situation alltså.


ska bli roligt att gå lite i affärer, fika och prata skit. synd att man inte har mer pengar att spendera bara.....


gårdagen tillbringades på pilvägen, kusinen fyllde 3 härliga år. storan hade jätteroligt med kusinerna, hon saknar dem så fort det går mer än en vecka. dom busade och hade jätteskoj. snart är det vår tjej som fyller år, min snäcka blir 3. ojojoj...


off me go!



Ovido - Quiz & Flashcards