minaminis

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Lisa - 14 januari 2009 15:50

man skulle kunna höra en nål falla, så tyst är det i mitt hus. anledning? jo BÅDA mina barn sover. så det är sååå skönt för mina öron.


stora tjejen vilar ju aldrig middag, så från 8 på morgonen till 7, 8 på kvällen är det fullt upp för min del. förutom de timmar hon är på dagis, då brukar jag ha 1 timme för mig själv när lillskrutten sover.


men idag på eftermiddagen, å så härligt, passade jag på att lägga mig på soffan när minstingen hade somnat, storan var inte långt efter. frågade om hon fick ha sin napp och snutte och ligga och vila med mig, självklart sa jag, och så kröp hon upp bredvid mig, och så somnade vi....så mysigt och skönt. blev väckt en och en halvtimme senare av telefonen. båda flickorna sover fortfarande och det kan bli en svår nattning ikväll men just nu struntar jag i det, för jag vilar öronen!

Ovido - Quiz & Flashcards