minaminis

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Lisa - 23 januari 2009 17:06

magen kurrar, nu måste dom komma snart. mannen och dottern körde in till gourmet thai efter simmet och skulle ta hem lite mat, gott såhär en fredag kväll. slippa laga mat. så har man tid för annat sen....mys.


det är ju dom obligatoriska nötterna för dottern idag. mys i soffan och nötter, då är det helg för lillstrumpan.


själva får vi slappa lite med ett glas vin eller två, sen är man rätt nöjd (läs trött)


ha en trevlig fredag kväll alla där ute.

det ska vi ha, lite let´s dance blir det väl med.



Av Lisa - 23 januari 2009 11:13

räkningar, papper, försäkringskassan, ringa, sortera, posta, säga upp.......ja sånt har jag ägnat min förmiddag åt. sånt tråkigt som bara tar tid men som måste göras, usch


men nu är jag klar, inbillar jag mig och undviker att titta åt höger där tornet med papper som måste tas tag i ligger. orkar inte mer sånt idag.


å inte har dom ringt från jobbet jag sökte och frågat när jag kan komma på intervju.....dålig stil tycker jag.


nu är det packning och lite mat som gäller, sen bär det av till simmet med tjejerna.


sen välkomnar vi helgen!

Ovido - Quiz & Flashcards