minaminis

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Lisa - 27 januari 2009 16:13

då var första etappen avklarad, och det gick bra. vi tackar. nu är det bara till att vänta.


idag har jag haft besök av min barndomsvän, min äldsta och käraste vän (ja, alltså hon är inte gammal...ni fattar) vi har bara sutti och pratat, jättemysigt. lillan har sovit hela tiden, hon är nog inte riktigt kry känns det som. Jag mår inte heller great, fryser och har ont i huvudet. mår illa med, usch, vill inte bli sjuk. men det är väl vår tur nu.


mannen kom precis hem så nu ska jag minsann bli ompysslad.

Av Lisa - 27 januari 2009 11:00

idag tänker vi på er!

Av Lisa - 27 januari 2009 10:53

måste bjussa på en dagens outfit idag, ni vet en sån som bara dom som verkligen kan något om mode lägger upp. men jag är så grymt nöjd med mina nya kläder idag........


stentvättade jeans/leggings från vila, skjorta från vero moda. detta tänkte jag matcha med mina vita converse.


vad tycks?

Ovido - Quiz & Flashcards