minaminis

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Lisa - 28 januari 2009 22:52

jopp, jag har varit dålig. igår kväll och inatt, idag har det varit bättre men inte bäst. mannen har varit hemma idag och tagit hand om barnen. jag har vilat, skönt.


han ska va hemma resten av veckan med, dom vill inte ha tillbaks han på jobbet ifall han är smittad, risken finns ju. synd om han skulle bli det, särskilt eftersom han ska iväg på roligheter på lördag.


Så just nu myser jag bara omkring här hemma, och detta i min nya snygga juicy couture dress som jag vann på tradera, helt ny. Som den på bilden nedan fast ljusare rosa. Storskrutten tycker att den är så mjuk och skön så hon vill kramas hela tiden, och det är ju aldrig fel. Hon har varit lite bekymrad nu när jag har varit dålig. Frågat hela tiden om jag mår bättre å så, lilla stumpan.


mannen tog ett ryck med entrén i eftermiddags, jag mådde bättre och lillan sov, så han passade på. nu har vi ialla fall kommit så långt att vi kan börja måla....äntligen. så det är nu jag ska börja hjälpa till. har tänkt att jag ska börja lite smått imorn om jag är piggare.

Ovido - Quiz & Flashcards