minaminis

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Lisa - 11 januari 2009 18:03

hemma nu efter en träff med föräldragruppen, träffas fortfarande en gång i månaden med stora tjejens grupp. Jättetrevligt som alltid. Barnen leker så bra och har jätteroligt, så det är lyckat.


men det måste erkännas att det varit lite tungt idag, sviterna från gårdagen sitter i. fick iofs sova till halv elva för mannen och barnen men jag hade världens huvudvärk när jag vaknade.


gårdagen var mycket lyckad. hade jätteroligt. alltid kul att träffa tjejerna, sen att en kompis från malmö var hemma med var ju ännu bättre. nu har jag lovat att det blir en tripp till malmö i vår.

utgång blev det med, men det ångrar jag. inte alls kul. kände inte en själ där. märks att man inte har åldern inne för harry´s längre. bara massa småttingar. och inte ens någon bra musik. så det kunde vi ju skippat, men men, på det stora hela var det en toppen kväll.


nu ska det fixas vällning till stora tjejen sen blir det nog chips och film i soffan men mannen.


bjuder på en bild av mig från gårdagen, piffad för en gångs skull.....

Ovido - Quiz & Flashcards