minaminis

Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

shop´n drop

Av Lisa - 26 januari 2009 16:17

hemma igen efter en riktigt bra dag på stan med grannen. lite shopping, lite mat, lite kaffe och mycket prat. Kanonlyckat. Blev också lite snyggt som fick följa med hem i påsen.

Köpte en tunnika, en scarfs och en lång skjorta. Snygga grejer.


Letade även efter en klänning till lilltjejen som hon ska ha när hon ska forograferas på måndag, men jag hittade ingen fin. Hon ska ha två ombyten är tanken, det ena är tights och tröja från pop i rött, och det andra ska alltså vara en klänning. Va inne på Bus & Rackartyg (favoritaffären i khamn) men där hade de bara fått in vårnyheter från Molo, och det fanns ingen klänning bland det. Får leta vidare.


Låg ett paket i brevlådan när jag kom hem, en liten leverans från Mandel, nya favoritbutiken på nätet. Chinos, denna gången i rätt storlek och ett par apsnygga stentvättade leggings/jeans. Å, dom var såå snygga och satt helt perfekt. Så, nu ska jag ta det väldigt försiktigt med shoppandet för resten av denna månaden. (yeah right)


Mina småttingar sover..... och klockan är halv fem. Hur bra är det....inte alls bra. Men skönt är det. Får nog ta och väcka dom nu, ialla fall storskrutten, blir inte lätt.


Hoppas ni har varit inne och lyssnat på Hanna Hedlunds låt, och blivit berörda.

Jag kan väl få höra vad ni tyckte?

 
 
Ingen bild

Rebecca

26 januari 2009 17:09

usch, nu sitter ju jag här och lyssnar på låten och lipar... :( Fy för att ha det så! Det är tur att vi har våra män. Tack för en superdag!

 
Ingen bild

Rebecca

26 januari 2009 17:19

vilken tur att dom passade bra, måste få se dom leggingsen sen på! Är jättenyfiken på dom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 2 mars 2011 21:13


Tror egentligen inte sådär mycket på horoskop men fastnade av någon anledning vid att läsa just detta ikväll. Hittade ett som beskriver barn som är födda i Fiskarnas tecken. Det stämmer verkligen så bra med Stora som är född i detta tecken, hon fyl...

Av Lisa - 12 februari 2011 16:40

Tiden räcker inte till för så mycket mer än jobb och barn för tillfället. Veckorna går i en rasande fart och helgerna är uppbokade. Idag fick vi lite oplanerad tid över då Liten vaknade med feber. Vi hade nämligen bestämt att vi skulle hälsa på min k...

Av Lisa - 5 februari 2011 14:48

Har varit osynlig här sedan jag började jobba. Shit alltså vad jag har varit trött denna veckan. Jag fattar inte hur man ska fixa allt med jobb, dagis, barn och träning. Men jag antar att man kommer in i det med. Det gjorde vi ju förra året. Men det ...

Av Lisa - 5 februari 2011 14:41

Har fastnat löjligt mycket för denna låten.     För vi har varann För vi har varann och det finns dem som säger att då e det sant och det finns ingenting, det finns ingenting vi inte kan för vi har varann ...

Av Lisa - 31 januari 2011 21:52

Då är det dags för mig att byta ut långa, härliga sovmorgonar till tidiga, kalla morgonar. Mysiga barn framför morgon TV till trötta barn som inte alls vill upp. Slöa och mysiga dagar med barnen till intensiva, långa dagar på jobbet. Det är dags för ...

Ovido - Quiz & Flashcards